Kaj sem se naučila na 1. konferenci lepotnih blogerk + zahvale

Sicer je Matej Špehar rekel: »Bodite prve.«, ampak včasih preprosto ne utegneš. Veliko blogerk je že pisalo o 1. lepotni blogerski konferenci, ki se je odvijala v petek, 2. oktobra 2015, v Hotelu Union v Ljubljani, veliko jih verjetno še bo, sama pa sem se odločila, da bom tudi dodala svojo objavo kot kapljico v morje preostalih zapisov.

Sama ne bom na veliko povzemala urnika konference, ker je o njem pisalo, in verjetno še bo, veliko blogerk, vsem, ki so kakorkoli prispevali k uspešni izvedbi, se bom zahvalila pozneje, linkala bom tudi vse objave, ki poročajo o konferenci. Sama bi rada z vami delila nekaj spoznanj, ki sem jih odnesla z lepotne konference oz. so mi ostala najbolj v spominu. Jih bo pa seveda povedala na svoj način oz. kako sem jih razumela, upam, da kje ne usekam mimo. J


Nekaj spoznanj s prve lepotne konference:
  1. Za dobre fotografije je najpomembnejša svetloba. Najboljše je fotografirati ob oknu v prostoru, kjer je veliko svetlobe, vendar morate slikati v senci, ne na direktni sončni svetlobi.
  2. Lepotna tržnica je zagotovo najboljši način za spoznavanje novih izdelkov in za klepet z uvozniki.
  3. Več časa kot pisanju objave moramo nameniti promoviranju le-te. Navsezadnje si vsaka želi, da to, kar je napisala, doseže čim večje število ljudi.
  4. Sharing is caring. Na koncu objave prosite bralce, naj delijo vašo objavo, če jim je bila všeč. Zelo lepa gesta je, če to naredijo tudi blogerke ena za drugo. ;)
  5. Vsaka objava šteje, zato premisli, preden klikneš objavi. Pazi tudi na jezik oz. slovnico. Tako bralci kot uvozniki imajo radi objave, ki so slovnično čim bolj pravilne. Navsezadnje, nihče si ne želi brati skrpucala (na tem mestu se sama opravičujem za svojo slabo angleščino).
  6. Bralca najhitreje pritegneta zanimiv naslov in prva fotografija. Nekaj, na čemer bom sama morala še veliko delati, saj so moji naslovi zelo dolgočasni.
  7. Za promocijo bloga so odlični tudi »guest posti« na drugih, popularnejših blogih.
  8. Google analitika je tista, ki je pomembna in ki pri večini uvoznikov šteje, torej si čim prej namestite Google analitiko in pozabite na Blogerjevo, ki šteje tudi vsak vaš ogled.
  9. Za vsako sodelovanje, prejet izdelek, PR material se zahvali. Nasvet, ki ga bom sama v prihodnosti zagotovo zelo upoštevala (priznam, da se za prejet PR material nisem nikoli zahvaljevala).
  10. Blogerke so zakon punce! Ne morem vam povedati, kakšno sproščeno in veselo vzdušje je vladalo ves dan na konferenci. Hvala vsem za druženje in klepet.


Niki Veger, ki je organizirala konferenco in vanjo res vložila ogromno časa in trudila, bi poleg zahvale rada izrekla tudi pohvalo. Organizacija konference je bila res na vrhuncu, blogerke smo se počutile zelo dobrodošle in domače, vse je potekalo točno po urniku, predavanja so bila zanimiva, lepotna tržnica je bila vrhunec, hrana je bila odlična in lokacija (Hotel Union) naravnost popolna za tak dogodek. Hvala, da si žrtvovala mesece in mesece za pripravo tako izvrstnega dogodka. Zahvala gre tudi Petru Polesu, ki je povezoval dogodek in skrbel za smeh. Hvala predavateljem Ajdi Sitar in Domnu Blenkošu (fotografska delavnica), Mateju Špeharju (Promocija bloga v socialnih omrežjih),  Juretu Dolerju (Optimizacija bloga – kako iz vsakega zapisa potegniti največ), Gejbi (Google analitika) za vse koristne informacije, ki so jih delili z nami. Hvala Kozmetiki Afrodita, ki nam je predstavila novosti, ki jih bodo lansirali na tržišče in jih bomo imele tudi blogerke priložnost preizkusiti. Afrodita je ustvarila izdelke za intimno nego, česar se sama zelo veselim, saj njihovim izdelkom zelo zaupam, poleg tega pa se vsaka ženska zaveda, kako pomembna je nega intimnih predelov.

Gejba v akciji. :)
Peter Poles, moja malenkost, Maja iz Telovadit začnem vedno na isti dan. Jutri., Monika iz Sugarlove bloga, Aida iz Lippie Hippie in Gejba iz Parokeets. (foto: fotozabava.si)

Zelo zanimiva je bila tudi okrogla miza, na kateri se je debatiralo o sodelovanju z uvozniki in mislim, da je bilo povedanega ogromno zanimivega tako s strani uvoznikov kot tudi s strani blogerk. Seveda smo blogerke podelile tudi prve blogerske nagrade. Ob tem gredo čestitke Dominur d. o. o., ki je pri nas zastopnik za znamki Essence in Catrice, Vichy-u, Alpstories, L'Occitanu in Kozmetiki Afrodita. Velik hvala pa tudi Ani Verdnik, ki je ustanovila Facebook skupino Slovenian Bloggers, kjer je združila in povezala vse lepotne blogerke, kar je posledično pripeljalo do petkovega dogodka.
Največji hvala pa gre vsem uvoznikom, ki so sponzorirali prvo blogersko konferenco in prispevali vsa darilca, ki smo jih na koncu blogerke komaj prinesle do prevoza: Kozmetika AfroditaLassanaL'OccitaneAvon,  Zlatarna CeljeAlpStoriesClarisonicCuraproxYoungbloodLe Couvent des Minimes, MelvitaOriflamePhilipsVichyAussieCatriceCD KöerperpflegeClick2ChicEssenceEucerinGolden RoseAlessandroLa Roche-PosayNivea & LabelloLičila.siPaul MitchellSMILE Concept Storepijača Nulapijača Restart, AdriaMedia/CosmopolitanCakepopsGrand Hotel Union.


Gejba je posnela dva videa, tako da si morate najprej pogledati oba videa, da dobite občutek o vzdušju (video 1) in podrobnejši vpogled v izdelke, ki smo jih prejele (video 2).

Ne pozabite preveriti objav ostalih blogerk: 

Hvala za pozornost in če vam je bila ta objava všeč, ko lahko delite s svojimi prijatelji in spremljevalci na socialnih omrežjih!

45 komentarjev

  1. Dobro si tole napisala in res zajela tiste najpomembnejše točke :) Pa nom nom cakepopsi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ja, cakepopsi se mi še sedaj luštajo. :)

      Izbriši
  2. Super objava! :)
    Zdaj vem delček tega kar ste se naučile tudi ve. Ravnokar sem ustvarila svoj Google Analitic profil in ga povezala z mojim blogom. Sedaj pa moram samo še ugotoviti kako ga sploh uporabljati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, res je en majhen delček. Google analitiko pa res potrebuješ. :)

      Izbriši
  3. Všeč mi je kako si se lotila te objave, ampak jaz bi raje zase zadržala te skrivnosti, ker smo "plačale" predavanja, da so z nami delili znanje..samo moje mnenje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vem, da smo plačale, ampak za razliko od tebe sem jaz drugačnega mnenja, in namreč menim, da je lepo, da si blogerke med sabo pomagamo, delila pa sem zgolj nekaj malenkosti, za katere menim, da je lepo, da jih tudi tiste punce, ki niso bile na konferenci, vedo, npr. tole o slovnici, ker nekatere res katastrofalno pišejo in mogoče se bo katera popravila, da so guest posti dobri za promocijo bloga, sem sama vedela že prej, ker sem na ta račun dobila kar nekaj spremljevalcev, isto za deljenje na drugih blogih. Seveda pa Dolerjeve skripte nikoli ne bi delila v javnosti. Tako da pač glede tega imava midve čisto drugo mnenje. Nekatere punce se bodo strinjale s tabo, nekatere pa z mano, tako pač je. :D

      Izbriši
    2. Iskreno mi je žal, da sem sploh kaj napisala na to objavo, ker sem si očitno zdaj na tvojem blogu nabrala samo hejterje..pa nisem hotla tako grdo izpast...Si se objasnila :)

      Izbriši
  4. Super objava, res škoda ker se nisem mogla udeležiti konference, največ zaradi predavanja o google analitiki, ki mi še vedno ni čisto jasna. Upam da bo v prihodnje še kaj podobnega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3 Anja, pa drugo leto. :) Če te pa zanima kaj o Google analitiki, ti je pa Gejba vedno na voljo, bodo pa vse objave tudi tukaj: http://blogerji.blogspot.si/ :D

      Izbriši
  5. Jaz pa zelo cenim, da si se odločila delit nekaj nasvetov tudi z bralkami/-ci. Sama moram priznat, da bi se z veseljem udeležila takšne konference, ampak žal uradno še nisem začela blogat, ker sem bolana perfekcionistka in mora bit pred začetkom vse "v nulo" kar se estetike tiče. Vem pa, da bi najbrž dobesedno požirala vsak nasvet... zato hvala ti za tole objavo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Tjaša. :D No, saj konference bi se lahko vseeno udeležila in dobila kar veliko koristinih nasvetov, ki bi ti prišli prav. Smo ti pa blogerke vedno na voljo. Če te bo kaj zanimalo, mi lahko vedno pišeš na mejl, če pa ne bom znala pomagati, sem pa prepričana, da ti bo katera druga znala. :)

      Izbriši
  6. Pohvalno za tole objavo. Mislim, da si zajela odločilne točke za vsako, ki je šele na začetku bloganja ali pa nam, ki že malo pozabljamo kaj je pomembno :) Vidim, da ste se imele super ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Petra. <3 To je zgolj nekaj nasvetov, todaliko jih je bilo, da bi lahko spisala ves roman. Se pa seveda moram sedaj potruditi in jih začeti upoštevati. :D Zelo smo uživale, škoda, da nisi bila tam z nami.

      Izbriši
  7. Odlična objava, Tatjana! :))
    Vidim, da ste se imeli res zelo lepo in mi je zelo hudo, da nisem mogla biti zraven, sploh, ker mi še veliko stvari glede bloganja ni jasno. Tako, da zelo cenim, da si napisala tudi nekaj ''trikov'', ki bodo prišli tudi nam, ki pač nismo mogli priti. Hvala! <3 Definitivno delim še z drugimi, je lepo, da si pomagamo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Sandra!
      Pogrešale smo te. Res komaj čakam, da te spoznam. :) Boš šla pa drugo leto.
      Sem hotela narediti malce drugačno objavo, zato sem izpostavila nekaj stvari, za katere se mi zdi, da jih boljše blogerke že od prej vedo. Res je, navsezadnje smo blogerke ena skupnost, ki je tu ena za drugo, in ne konkurenca. ;)

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Thank you, I hope they were helpful. :)

      Izbriši
  9. Vse pišemo o istem dogodku, ampak je vseeno zanimivo prebirati vse objave in spoznavati vtise vsake posameznice. :)
    Meni se ne zdi čisto nič narobe, če si delila nasvete z vsemi. V tujini so blogerke veliko bolj odprte, prijazne in pripravljene pomagati, kot nekatere pri nas, pa z blogi veliko več služijo kot me. Sem v eni skupini, kjer prevladujejo Američanke in ustanoviteljica skupine je med drugim izdala tudi e-knjigo o nasvetih za blogerke in izboljšanje bloga. Knjigo prodaja, a kljub temu deli nasvete iz nje vsem in je vedno pripravljena pomagati, če katera kaj ne ve in prav tako ostale. nobena se še ni oglasila in rekla, zakaj deli nasvete, ker ona je pa plačala za knjigo in ene ne. Zaradi teh par nasvetov pa ne bo nihče propadel, tudi če bi jih več delila. V resnici so vsi ti nasveti že brezplačno dostopni na internetu, samo malo je treba pobrskat. ;) Še enkart bi ti pa rada povedala, da te je bilo super spoznati še v živo in se s tabo in ostalimi nastavljati fotografskemu objektivu ;) hehe :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, tudi meni je zanimivo prebirati vsako objavo blogerke, ki je bila tam. :)
      Jaz sem zadnjič brskala po blogu Bloglovina, kjer se res da najti ogromno nasvetov za izboljšanje bloga, tako da je tisto super vir za obstoječe in bodoče blogerke. :)

      Izbriši
  10. <3

    Super objava, tudi jaz jo še pripravljam je pa prav lepo brate te pozitivne misli <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiiii super si da si delila kancke znanja z drugimi, mislim da bo velik puncam prav prišlo. Super objavs <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Iiiii super si da si delila kancke znanja z drugimi, mislim da bo velik puncam prav prišlo. Super objavs <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  13. super objava, Tatjana ! super si se spomnila teh spoznanj. Drugače pa občudujem tvoj nasmeh v afroditinem ozadju <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Opažam, da se skoz tako na veliko smejim, še dobro, da je fotka ok izpadla. :)

      Izbriši
  14. Ah, super objava! Hvala, ker si se odločila z nami deliti delček znanja, ki si ga pridobila tekom konference. Ravno dovolj bonbončkov si nametala nam, ki se dogodka nismo udeležile, da gremo zdaj same brskat in iskat vse potrebne informacije za takšno ali drugačno optimizacijo. :))

    Me pa zanima, če je kdo izpostavil problematiko, ko se nekateri pri recenzijah izdelkov niti toliko ne potrudijo, da bi prav zapisali imena znamke in njenih izdelkov. Mene osebno to bolj moti kot na primer kakšna manjkajoča vejica ali pa napačen sklon.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Saj te nasvete se da najti marsikje, Cosmopolitan jih je nekaj delil, veliko se jih pa najde tudi na uradnem blogu Bloglovina. :)

      Dobra pripomba. Ne, o tem se ni govorilo in priznam, da sama to zelo redko opazim. Če se slučajno kdaj zgodi pri meni tak zatipk, me nikakor ne moti, če me kdo popravi. Drugače pa, saj če manjka ena vejica ipd. še to preživim, ampak če je pa objava napisana, kot da bi jo spisal nekdo polpismen, je pa meni zelo moteče in take objave ne morem brati, posledično pa tega bloga ne spremljam (govoril seveda o tistih, ki pišejo v slovenščini, za angleščino pa nisem ekspert).

      Izbriši
  15. Zelo lep povzetek, Taya. Prav za sprintat in na steno za vse nove in ne tako nove blogerke. :D
    Jaz že od nekdaj čisto odprto delim nasvete, ampak me dostikrat ne poslušajo. :P Težim, da je najprej svetloba in potem fotoaparat, a si raje omislijo DSLR kot pa kotiček s primerno osvetlitvijo, ki jim bo neprestano na voljo. :D

    En velik šopek za omembe. ❣

    P.S. Sem včeraj želela komentirati z mobija, pa mi sploh ni odprlo možnosti za komentiranje. Se moj mobi in tvoja stran ne ujemata ali ...? Ker imam nekje v spominu, da sem včasih lahko pri tebi komentirala tudi iz muktrpne naprave za pisanje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Gejba. :)
      Saj mislim, da tiste, ki že dlje blogajo, vse vedo, da se brez primerne svetlobe ne da narediti vrhunske svetlobe, tudi če imaš najboljši fotoaparat.

      Meni komentarji normalno na telefonu delajo, pa vidim, da mi nekatere tudi lahko komentirajo z mobija (takrat mi pošlje dvojni komentar), tako da verjetno tvoj mobi ne mara mojega bloga, :P

      Izbriši
  16. Super povzetek dogodka, tvoje slikce so bile pa že prej odlične :) res super objava pa hvala za delitev objave ;) <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Konferenca v petek je bila eden najlepših dogodkov, ki se je do sedaj zgodil v slovenskem blogerskem svetu in sama sem želela delček tega deliti z vami. Zadnje, kar sem pričakovala, je, da se bo v komentarjih izlilo toliko negativitete. Spoštujem vsako mnenje, vendar sem že velikokrat povedala, da je blog moj "happy place" oziroma prostor za sprostitev, za pozitivnost, zato si na njem ne želim negativnosti.

    Če nimate kaj lepega za povedati, raje mnenje zadržite zase, tako kot to delam tudi sama. Vsi komentarji, ki niso neposredno vezani na mojo objavo ali mene, bodo izbrisani. Zadnje, kar si želim, je, da bi se pod to objavo, ki je bila mišljena kot pozitivna, odvijala kregancija. Hvala za razumevanje!

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlična objava! <3 V prihodnje pa res kakšno rečeva :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Toliko blogerk na enem mestu, le kje sem jaz bila ;) Samo da ste uživale in se veliko naučile- eventi kot je ta, je nekaj kar potrebujemo na blog sceni :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bo zagotovo še več priložnosti in se takrat pridružiš. :D

      Izbriši
  20. Me veseli, da si tako uživala in se tudi toliko novega naučila. Fina objava, fotka zamišljene Gabi na fotodelavnici pa je prav za v Arhiv ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsekakor in sedaj bom to znanje skušala prenesti na blog. :) Hihi, se kar strinjam za Gabo. :)

      Izbriši
  21. Čudovito da se tudi za naše blogerke tako potrudijo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je lepo, da se blogerska scena prebuja in se ji daje čedalje večji pomen. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3